11 Eylül 2008 Perşembe

ilacımı içtim bekliyorum .


eskişehir ilaç olsun. x=y (!)

ilaç fazla alınırsa nolur? ilaca yazık olur. yok yok bu olmaz. midene yazık olur. yüksek doz falan mazallah sonu kötü olur. hıh işte eskişehir'de böyle(?). olmadı bu baştan alalım.


ilaç gibi dedik. ilaç ne yapar adama? iyileştirir. ağrılarını dindirir, acısını yok eder, yarasını kapatır... (bunları genelde zaman yapar ama çaktırmaz) pöf bu hiç olmadı hala açık bir yaram var. bir de şöyle deneyelim bakalım:


kana alkol karışmışsa, öncesinde ya da sonrasında bünye ilaç almışsa ne olur a dostlar sorarım size. evet tam olarak ne oluyo bilmiyorum ben de ama kötü bişe oluyo yani bu kesin. hıh şimdi oldu gibi. burda x yerine y koyabiliriz.

karmaşık bi denklem gibi çözülmesi zor/karışık ne dersen, sonuç sinir eden türden x=0 .

1 yorum:

naksinigar dedi ki...

bu fotoğraf bana tanıdık geldi.