25 Haziran 2009 Perşembe

tattoo

benim bi hayalim vardı. aslına bakarsan benim büssürü hayalim vardı. nooldu bi bok olmadı ya suya düştü ıslandı ya kayboldu ya imkansızlaştı ya da elimden aldılar falan filan.peki hiç mi gerçekleşen hayalim olmadı oldu oldu saolsun. dövme yaptırdım mesela. büyütülcek bişe değil gibi belki ama çok büyütmüştüm ben aklıma düştükçe ayy nereme ne yaptırsam acaba diye uykusuz gecelerim çok olmuştur uzun yıllar boyu. neyseki yaptırdım sonunda. garipmiş onu anladım. yani yaptırdıktan sonra öle çok enteresan duygularım falan olmadı zerre heycanlanmadım dersem de yalan olur hani. hayır onu yaptırınca boyum da uzamadı. ama sanki buna ihtiyacım varmış gibiydi. oohh bee dedim yanii sanki kızgın kumlardan serin sulara atladım hatta. bak bugünde üstünden geçmiş 7 gün. o 7 gün içinde ben mezun olmuşum gezmişim tozmuşum.

Hiç yorum yok: