23 Aralık 2009 Çarşamba

sen az öte kay öbürü beri gelsin

yazabilitemi kaybettim. "yazabilite"ne demekse artık düşün yani o kadar kayıp.
başka şeyler de kaybettim tabi bu arada.
sonra bi işe başladım ben mal gibi. garip aslında bazen "napıyosun burdaa yaa çık git kızım" diyorum. bazen cidden dellenip millete atar yapasım geliyo ama işte bazende çok matah bişey yaptığımı sanıp kendi kendime böbürleniyorum. getirisi olması gerekirken bol miktarda götürüsene denk geldiğim bi iş oldu maddi ve manevi yönden.
benden yaşça küçük olan birinin bana "şunu yaptın mı akşam?bunu yaptın mı?yapsana. onu şöyle yap arada bir." gibi direktifleride cabası. neyse ki ayarlı cevap verebilen taraflarımda bir kayıp söz konusu değil. ohaa yaa şuna bak ben yaş durumlarına takık değilimdir halbuki ama resmen kız benden 5 yaş küçük diye ciddiye alamıyorum onu.
naledolmasın size liseli ergenler.
off pooff afra tafra.

Hiç yorum yok: