19 Haziran 2008 Perşembe

"beni sordu mu?" öyle böyle değil çok hüzünlü bir cümleymiş, bilmiyordum.
birisi var tanıdığım birisini seviyor o birisi de başka birisini, derken karanfil elden ele durumları yani. bahsederken o sevilen kişiden ben, önce gözleri gözlerimde, "seni sordu" bakışı aradı, bulamamış olacak ki sesini kattı kalabalık caddenin gürültüsüne;
-beni sordu mu ?
bu soruyu o kadar hüzünlü sormasaydı, gözlerimle girdiği müzakerden idmanlı cevabım hazırdı, "evet selam söyledi :)" ama yapamadım, gerçeğin bu kadarına ihtiyacı vardı;
-hayır seni sormadı.
gözlerini kaçırdı, kırıklığını gizlemek için birşeyle yapması gerekiyordu ki cep telefonu imdadına yetişti, telefonu aldı, tuş kilidini açtı, kapadı, açtı, kapadı .



*ekşi sözlükten alıntıdır. canımı yakmıştır. belki de yaşanmıştır ya da hissedilmiş..

Hiç yorum yok: