11 Haziran 2008 Çarşamba

final

son kez burdayım. belki bi kaç gün daha. son işte son. bitmiş haberim yok diyicem ama nerdeyse 2 aydır haberli bir şekilde gün sayıyordum. son sınavım bi de. bu da güzel olan birşey şuan için ve ben çok sevgili okulumun pek bi sevgili kütüphanesinde ders çalışıyorum ve tabi buda son kez.
haa bide onu gördüm sonunda o da sona denk geldi ama olsun konuştuk selamı var.

2 yorum:

küçükmübaşir dedi ki...

ne güzel sen (de) kurtuluyosun. bi benim sınavlarım bitmiyo zaten anlamadım gitti :(
pazar akşamı için program var. haberin var mıydı hatırlamıyorum. m. ve öss(zedeler) için biyerlere gidelim şenlenelim dedik.
ben cumartesi gelmeyebilirim. haftaya 3 sınavım var :(
neyse.
sende ona selam söyle, herkimse.

"unique" dedi ki...

evet mutluyum umutluyum ya da onun gibi bişeyim. var haberim şenlenme durumlarından.
kalbim seninle sen de kurtulcaksın ve umutlu genç olarak aramıza katılcaksın =.)