12 Ocak 2010 Salı

cuma bağımlısı

ya şimdi ben burda oturuyorum ya niye oturuyorum bilmiyorum. napıyorum bilmiyorum. para kazanıyo muyum bilmiyorum. ee peki neden hala.....

amaaan neyse ne .

geçen hafta ne zor haftaydın ya sen. 6 sı bi dert. 8 inin akşamını beklemek bi dert. 10 u zaten sil at. 10 dan geriye saymayı da unutmamıştım halbuki.

hiçbişeyi öngöremiyorum zaten bu aralar. yarın ne olcak sonraki hafta ne olsun umrum değil. şu önümdeki saatler geçsin kafi.

düzenli peşi sıra cümlelerim beynimden aşağı düştü. bölük pörçüklüğe meyletmişler. ellemedim bende.

aaa dur bi dur. bak cuma gününden kalma bişeyler aklıma geliyo ama kötü hissettiriyo. düşünüyorum sonra, cuma günü kötü olan hiçbişey hiç kimse yoktu çünkü. kızların gelip beni alması, diğer en sevdiklerimle buluşmamız, konuşmalarımız, gülmelerimiz, çorbacımız, arabadaki hallerimiz, dökülen tekilalarımız, gece yarısı sohbetlerimiz, sabahlamamız..... arada olan biçok şey. düşünüyorum düşünüyorum ı-ıh yok kötü olan tek bir şey yok derkeeen evet buldum seni ! lan o gece ben sana mesaj attım, 3 kere aradım hayvan! niye açmadın? 2 gün önce bik bik bik konuşmayı biliyosun ama.
tek bir "tesadüf" istiyorum. bi tanecik ya fazla değil böyle "tesadüfen" bi karşılaşmaca. hadi bakalım tamam beynim odaklancak bişey buldu bügün de böyle geçsin.

1 yorum:

poçik dedi ki...

ooff aptallıından ölcen cnm sen hislerim öle meyledio bende ellemiorm:))) seni sewiorm sizi sewiorm cuma günlerinide sewiorm.. sewiorm tek suçum bu!:p