8 Mart 2008 Cumartesi

trencilik

istasyon insanı oldum ben, onu farkettim bugün yine bi tren istasyonundan bi başka tren istasyonuna doğru yol alırken. trende alıyorum kararlarımı bomboş raylara bakarken, trenle bereber gitmeye çalışan otomobillere bakarken ya da önümdeki yanımdaki mıç mıç öpüşen çiftlere bakarken. anlıyorum bi kez daha "aferin kız iyi karar diyorum" kendi kendime -kendim bile inanmazken buna- ama an geliyo evet diyorum oldu tamam ohh bitti gitti acımıyo artık bak diyorum. hoooop telefonuma acımasızca bırakılan "1 cevapsız arama" adlı o midemi alt üst edici şey beliriyo... (falan filan bundan sonrası)


yok olmuyo bugün. garibim bi. bak şimdi napıcam müslüm gürses'in şarkısını yazıcam (oha lan ne diyo bu kız). valla öyle cicim hafta içi müslüm gürses ve piiz konserine gitmişim ki ohh tadından yenmez. doyamadık babaya bee yine gelsin yine gidelim ( nooluyo yaa). gençler güzel çalıyo di mi baba. sağlam girdik. ruhumuz "dağıtcam lan bugün kafayı" mod on durumundaydı. ne oldu kim kimi dağıttı. hayırdır kızım o şarkıda niye öle oldun hani karar vermiştin öyle mızıklanmıycaktın zırlamıycaktın naaptın o gece niye öyle oldun ? hadi bakalım bi trende ben bu sorularıma cevaplar uydurıyım kafamı cama dayayıp kararlar(?) alıyım. sen de boş durma boz bunları bi dahaki "1 cevapsız arama" da buluşsun hislerimiz sonrası istediğin gibi olsun yine. ha unutmadan hala hissedebiliyo musun ? ..




zamanin eli degdi bize coktan degisti her sey ayni degiliz ikimiz de zaaflarina bir gece hatalarina bir nilufer sevgisizligine bir kalp verdim artik geri ver, geri veremezsin aldiklarini artik geri ver, geri verilmez hicbir yanilgi yokluguma emanet et sen de benden kalanlari her seyi al bana beni geri ver bir sansim olsun baska yer baska zaman sensiz omrum olsun her seyi al bir sansim olsun baska yer baska zaman sensiz omrum olsun her seyi al.../ sensiz omrum olsun...






*evet arabesk oldu. naapalım sağlık olsun. ilk defa o gece duydum bende bu şarkıyı piiz söyledi ama sonra dedim "ohaa bu ne". dediler nilüfer müslüm baba söylüyo. dedik müslüm babaya bi de sen söle dedi gençler güzel yapmış şarkıyı onlar söylesin. peki dedik zırıl zırıl vaziyette söyledik.

Hiç yorum yok: