6 Ağustos 2009 Perşembe

azcık tadına baktım

ekşi olabilirsin sen. evet ya illa bi tadın olcaksa sen ekşisin bence. acısın ama ekşisinde. bilemedim bak şimdi nesin. neyiz? ikisininde fazlası zarar hatta bi çokları için tümden zarar mideye dokunuyo bi kere. can yakıyo, ağrıtıyo. sen de öyle can yakıyosun. annem acı iyidir iştah açar diyo, ekşi olan şeylerede öyle diyo. yedikçe daha çok istiyosun kaşınıyosun işte bi daha yansın canım bi daha ağzım sulansın, ekşiyi yiyince suratımın şekli değişsin diyosun. çok sevmiyosun yani kendini kandırıyosun ya da o acıyla ekşi kandırıyo seni, aklını çeliyo.

bak bişey demişti baco az değiştir, o dediğini kendine yor " ben beni düşünmezsem sen beni hiç düşünme" ve biz her görüştüğümüzde şuursuzca davranmaya devam edelim. ben sana o soruyu hiç soramıyım. "neden?" diyemeyim mesela "napıyoruz, neyiz biz?" hiç diyemeyim.
oldu mu şekerim. hadi gidebiliriz şimdi evlerimize kocaman öptüm by..

Hiç yorum yok: