31 Ağustos 2009 Pazartesi

oha lan oha

10 gündür falan çok şaşkınım. "oha! oha! oha! " diyip durduğum şeyler duyuyorum en yakınımdakilerden . böle bi şaşkalozluk hakim bünyemde. durup durup "vay bee" diyorum. teyze gibi oldum resmen. sonra oturup saatlerce üzülüyorum ama arada bi "hay anasınıı yaa" demeyide ihmal etmiyorum. sadece duymuyorum da yaşıyorum bazılarını yakın bi arkadaşımdan beklenmedik itiraflar falan buna "lan !" dedim ama değişiklik olsun diye. tee allam yaa hayat ne tuhaf valla bak. baco gider imkansızı ister, biri gider imkansız yok o yapmaz dediğimizi yapar. sonra bana malum olur, kızcağıza başına gelcek şeyi bi haftadır 28758 kere şakacıktan derim. şaka kaka olur. ooff daha neler neler bak yaa aklıma geldikçe şaşırıyorum şaşırdıkça teyzeleşip tee allam bunlarıda mı görcektim allahım yareppim diyorum.

1 yorum: