22 Mayıs 2009 Cuma

lanet olsun sana eski sevgili parfümü kokusu

var olan sevgili olur, eski sevgili olur, sevgili adayı olur, hiçbişeyiniz olmaz siz hayvan gibi aşık olursunuz falan fişman. amaa bide tüm bunların kokuları olur. parfüm kokuları. sakın sormayın "ayy canım ne güzel kokuyosun ne bu?" diye aha bu soruya verilen yanıt çıkmaz beyinden lanet olsun. x parfüm der y parfüm der. o an hıımm falan dersin. gel zaman git zaman ya ayrılırsın ya da araya uzaklık muzaklık girer ya da onun gibi bişe işte. böyle yolda yürürken bi koku alla alla nede güzel bi koku. hay aklıma zıçıyım bu onun kokusu. ya bak sormasaydın ne kullanıyosun diye. nooldu sonra hoop en yakınında bulunan parfüm satan tükkana gir. slm dostum x var mı sende? de. var desin o da. sıksın bileğine denemek için. haydi görüşürük de çık tükkandan. obaaa kolundaki o kokuyla kaldın mı başbaşa. tee o zaman sormasaydın ne kullanıyosun? diye ilk gördüğün tükkana dalmazdın bi doz o kokuyu almak için. öle sağda solda rastladıkça koklardın tesadüf işte der geçerdin. hımm bide şey var yakın bi arkadaşında onun parfümünden kullanıyosa "aaa buu o. onun kokusuu ah ahh ne bunun adı yaa?" sakın deme. ben öyle yaptım. o da söyledi. sonra gittim kardeşime aldım o parfümü. aklıma zıçıyım! aferin çok doğru düşünmüşüm. böyle hergün bi doz almadan yaşayamıyodum. damardan parfüm enjekte edilse ya.
onun kokusuna alışmak kötüdür. acıtır. yazıktır günahtır. yapmayın etmeyin sıkmayın.
* donna karan'ın erkek parfümü yasaklansın. öyle bi yasa çıksın meclisten. desin ki tayyip donna karanın erkek parfümünü sıkmak tüm türkiye yasaklancak. sıkan ampül yutcak.

Hiç yorum yok: