22 Mayıs 2009 Cuma

olmadı değiştiririm

ya bak bide şeyi sevmiyorum. şimdi bişey alıyorum tamam mı pantalon olsun ayakkabı olsun onun gibi giyilcek şeyler işte. hıh işte alıyorum iyi hoşta bide bunları değiştirme şansımın olduğunu bilmesem hayat benim için çok daha kolay olabilirdi. alıyorum tamam mı ayakkabıyı yanımda da fikrini alacağım kimse yoksa tümden zıçtım. bilinç altım başlıyo çalışmaya " al lan o rengini al işte evde denersin sorarsın annene olmadı değiştirirsin" hadii bakalım olmadı değiştirirsin cümlesidir beni bitiren. yaa bir olur iki olur anlarım ama aldığım her halt için bunu düşünüyo olmak canımı sıkıyo. 3 hafta önce bi ayakkabı aldım eskişehir'den. 2 gün sonra değiştirdim ankarada. gittim diğer rengini aldım. havalardan dolayı henüz giymediğim içinde hala değiştirilebilme potansiyeli taşıyo, aklım diğer modele kayıp gidiyo. şimdide bir adet pantalon değiştirilmeyi bekliyo ve bu değiştirme kararını kabinde pantalonu denerken vermiştim. ben bunu şimdi alıyım sonra yeni model falan gelir değiştiririm.
akıl fikir!

4 yorum:

küçükmübaşir dedi ki...

biraz çatlak olduğunu daha önce sana hiç söylememiştim sanırım.

şey dedi ki...

:)yok yok dedin bi geçenlerde.

küçükmübaşir dedi ki...

aa sadece bikerecik mi söylemişim! daha sık söylemeliyim sanırım

Adsız dedi ki...

Das glaubst du ja selbst nicht